chincona سرگرمی سرگرمی هزار و یک شب عاشقانه ها

chincona: سرگرمی سرگرمی هزار و یک شب عاشقانه ها

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی شخصا به خاک عراق رفتم ، ناگفته‌های جانشین فرمانده کل ارتش از بمباران تجمع نیروهای داعش و دستگیری ریگی

    جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به کارها انجام‌شده از سوی ارتش در زمینه مبارزه با داعش اظهار کرد: ارتش کارها بسیاری در مقابله با داعش انجام داده است که بمباران

    شخصا به خاک عراق رفتم ، ناگفته‌های جانشین فرمانده کل ارتش از بمباران تجمع نیروهای داعش و دستگیری ریگی

    ناگفته های جانشین فرمانده کل ارتش از بمباران تجمع نیروهای داعش و دستگیری ریگی/شخصا به خاک عراق رفتم

    عبارات مهم : ایران

    جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به کارها انجام شده است از سوی ارتش در زمینه مبارزه با داعش اظهار کرد: ارتش کارها بسیاری در مقابله با داعش انجام داده است که بمباران تجمعات خارج از 40 کیلومتر مرز کشور عزیزمان ایران از عراق به وسیله نیروی هوایی و انجام عملیات های متعدد شناسایی به وسیله هوانیروز از جمله آنهاست.

    ایسنا نوشت؛ امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش شامگاه پنجشنبه در برنامه تلویزیونی «دستخط» به بیان بخش هایی از کارها ارتش طی سال های اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: ارتش در سال های گذشته توانست با رصد دقیق خود در یک اقدام خود، پرواز ایساف را که حامل 180 نفر از نیروهای نظامی بود به زمین بنشاند.

    شخصا به خاک عراق رفتم ، ناگفته‌های جانشین فرمانده کل ارتش از بمباران تجمع نیروهای داعش و دستگیری ریگی

    وی همچنین راجع به دستگیری ملوانان آمریکایی در خلیج فارس گفت: دستگیری ملوانان آمریکایی در خلیج فارس در یک ساعت انجام شد ولی 7 ساعت بعد از آن پدافند هوایی با جنگنده های آمریکا درگیری هایی داشتند. آنها می درخواست کردند با ورود به آب های کشورمان جزیره فارسی را بمباران کنند ولی موشک های پدافند هوایی از جمله S200 روی جنگنده های آمریکایی قفل شدند و به آنها اعلام شد که در صورت ورود به آب های کشور عزیزمان ایران به سمتشان شلیک خواهد شد.

    جانشین فرمانده ارتش همچنین به دستگیری عبدالمالک ریگی از سرکردگان یکی از گروه های تروریستی در جنوب شرق کشور اشاره کرد و گفت: ریگی با همکاری نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی با وزارت اطلاعات دستگیر شد. وزارت اطلاعات به ما اعلام کرد که او در هواپیمایی نشسته هست. با رصد ما مشخص شد که این هواپیما از بندرعباس وارد شده است هست. وقت ورود این هواپیما 17 فروند جنگنده و هواپیما به پرواز درآمدند. همچنین دو تانکر سوخت رسان نیز جهت آنها از زمین بلند شد. هواپیمای حامل ریگی تا مشهد رفت و سپس در بازگشت قصد داشت تا از نزدیکی بندرعباس از مرزهای کشور ما خارج شود. در این لحظه به جنگنده های ارتش دستور داده شد تا اقدام به تیراندازی و خلبان را متوجه جدیت عنوان کنند. در نهایت نیز خلبان زمانی که جدیت نیروهای نظامی را مشاهده کرد، ناگزیر به فرود شد و عبدالمالک ریگی دستگیر شد.

    جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به کارها انجام‌شده از سوی ارتش در زمینه مبارزه با داعش اظهار کرد: ارتش کارها بسیاری در مقابله با داعش انجام داده است که بمباران

    پوردستان با بیان اینکه در حوزه دفاع از آسمان امروز ظرفیت های خوبی در پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش وجود دارد، خاطرنشان کرد: در نیروی دریایی ارتش نیز شاهد تامین امنیت اقتصاد دریایی به وسیله ارتش هستیم. امروز با حضور نیروهای دریایی در آب های بین المللی تا خلیج عدن، هیچ دزد دریایی شناورهای ما را ترساندن نمی کند.

    وی با تاکید بر وحدت و همکاری میان ارتش و سپاه در تامین امنیت مرزهای کشور اظهار کرد: مسئولیت تامین امنیت مرزهای شرقی کشور با سپاه و مرزبانی هست. از شمال غرب نیز که شاهد درگیری های گروه های پژاک و پ.ک.ک هستیم مسئولیت امنیت با سپاه پاسداران است ولی یگان هایی از هوانیروز این نیروها را در شرق و شمال غرب پشتیبانی می کنند.

    جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: بخشی از توانمندی موشکی و راداری پدافند هوایی کشور مربوط به توانمندی های سپاه است ولی به علت همدلی و همکاری میان این دو نیرو، همه توان های موشکی و راداری سپاه تحت شرایط یکپارچه پدافند هوایی که در اختیار ارتش هست، کنترل می شود.

    شخصا به خاک عراق رفتم ، ناگفته‌های جانشین فرمانده کل ارتش از بمباران تجمع نیروهای داعش و دستگیری ریگی

    امیر سرتیپ پوردستان در ادامه به بیان دلایل تشکیل ظاهر های تصویر العمل سریع در ارتش و سپاه پرداخت و گفت: امروز با صورت جدیدی از تهدیدها علیه کشور روبه رو هستیم. در همین زمینه بعد از سال 1991 که آمریکا جهت مقابله با جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران به منطقه آمد، آنها حدود 14 سال در منطقه حضور داشتند ولی دست از پا درازتر مجبور به ترک منطقه شدند. آمریکایی ها بعد از این اقدام روش جدیدی ایجاد کردند و طی آن جنگ های ترکیبی یا همان جنگ های هیبریدی را راه انداختند. آنها در جهت این روش تازه خود داعش و گروه های تفکیری را در منطقه ایجاد و تقویت کردند.

    وی خاطرنشان کرد: به واسطه ایجاد جنگ های نیابتی، ستاد کل نیروهای مسلح دستور تشکیل 5 ظاهر تصویر العمل سریع در ارتش و 5 ظاهر تصویر العمل سریع را در سپاه صادر کرد که انعطاف بالا، قدرت آتش زیاد و توانایی اجرای عملیات در کوتاه ترین وقت در منطقه خاص، از شاخصه های این ظاهر محسوب می شود.

    جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به کارها انجام‌شده از سوی ارتش در زمینه مبارزه با داعش اظهار کرد: ارتش کارها بسیاری در مقابله با داعش انجام داده است که بمباران

    فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش همچنین به بیان کارها انجام شده است در وقت نزدیک شدن داعش به مرزهای کشور در سال 93 پرداخت و گفت: در خرداد 93 که داعش به فاصله کمتر از یک ماه 5 استان در عراق را پشت سر گذاشت و به نزدیکی مرزهای کشور عزیزمان ایران آمد، بلافاصله ارتش در مرز حاضر شد و ظاهر های خود را در منطقه مستقر کرد. در آن وقت برایمان مشخص نبود که داعش دقیقا تا کجا آمده هست. به همین خاطر من به همراه افراد دیگر جهت شناسایی به عمق عراق رفتیم. بعد از شناسایی محل دقیق داعش بلافاصله با نظر ستاد کل نیروهای مسلح خط قرمزی به فاصله 40 کیلومتر خارج از کشور عزیزمان ایران ترسیم کردیم و بعد از آن نیز با هماهنگی نیروهای عراقی این منطقه 40 کیلومتری را جهت مقابله احتمالی با داعش تجهیز کردیم.

    وی ادامه داد: بالگردهای هوانیروز و پرنده های نیروی هوایی نیز جهت بمباران مواضع داعش در حالت آماده باش قرار گرفتند.

    شخصا به خاک عراق رفتم ، ناگفته‌های جانشین فرمانده کل ارتش از بمباران تجمع نیروهای داعش و دستگیری ریگی

    پوردستان با اشاره به انجام عملیات هایی به وسیله جنگنده های ارتش علیه مواضع داعش خاطرنشان کرد: هوانیروز عملیات هایی جهت شناسایی مواضع داعش انجام داد ولی نیروی هوایی تجمعاتی از نیروهای داعش که خارج از خط 40 کیلومتر تشکیل شده است بود را بمباران کرد.

    وی تصریح کرد: تصمیم گیری راجع به چگونگی مقابله با داعش در سطح ستاد کل نیروهای مسلح انجام می شود و هیچ کدام از نیروهای ارتش و سپاه راسا در این زمینه تصمیم گیری نمی کنند.

    جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه به حضور داعش در همسایگان شرقی کشور عزیزمان ایران اشاره و اظهار کرد: چون داعش با مقابله ما مواجه شد، بر اساس روش نتانیاهو که اعتقاد است هر لحظه باید در کنار جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران آتش دائمی روشن باشد، الان به افغانستان آمده اند و در نزدیکی مرز پاکستان مستقر شده است و بخش هایی از طالبان نیز با آنها بیعت کرده اند.

    پوردستان با تاکید بر اینکه به همه تحرکات داعش در افغانستان و مرز پاکستان اشراف کامل داریم، خاطرنشان کرد: 40 کیلومتری که در سال های قبل به عنوان خط قرمز مرز کشور عزیزمان ایران جهت مقابله با داعش ترسیم شده است بود، مشمول بر سراسر مرزهای کشور می شود.

    وی همچنین خاطرنشان کرد: در ارتش به وابسته نظامی پاکستان در پایتخت کشور عزیزمان ایران اخطار مورد نیاز را دادیم که داعش در حال فعالیت در خاک آنهاست و چنانچه جلوی پیشروی های داعش را نگیرند، ما خود در این زمینه وارد می شویم.

    سرتیپ پوردستان در بخش دیگری از صحبت های خود به بیان جایگاه ارتش و نیروهای مسلح کشورمان در منطقه پرداخت و گفت: امروز به لطف خدا به سطح قابل قبولی از بازدارندگی رسیده ایم و دشمن می داند که اگر ضربه اول را وارد کند، ضربه دوم که ضربه ماست، به مراتب کوبنده تر از ضربه اول خواهد بود.

    وی در پاسخ به پرسشی راجع به نقش عربستان و برخورداری عربستان از تجهیزات تازه نظامی اظهار کرد: عربستان با اقداماتی که در یمن انجام داد نشان داد که ظرفیت عملیاتی ندارد. آنها حجم عظیمی از تجهیزات زمینی، هوایی و دریایی را جمع کرده اند و همه نیروهایشان نیز تحصیل کرده کشورهای دیگر هستند ولی در جنگ یمن از نیروهای کشورهای دیگر استفاده کردند. آنها امروز به دنبال راهی جهت خروج محترمانه از منجلاب یمن هستند به همین خاطر نیز بر اساس شواهد و قرائن دست نیاز به سمت کشورهای منطقه از جمله کشور عزیزمان ایران دراز کرده اند.

    جانشین فرمانده کل ارتش در پاسخ به پرسشی راجع به حضور مستشاری ارتش در سوریه نیز گفت: نفرات داوطلب ارتش حضور فعال و خوبی به صورت مستشاری در جبهه مقاومت دارند. امروز داوطلبان بسیاری در ارتش حضور دارند که چنانچه درها باز شود، قطعا تعداد نیروهای ایرانی مستشار در سوریه زیاد از تعداد نیروهای نظامی سوری خواهد بود.

    وی در بخش دیگری از صحبت های خود راجع به برگزاری رزمایش های متفاوت از سوی ارتش طی امسال خاطرنشان کرد: همواره رزمایش های بسیاری در طول سال به وسیله نیروهای متفاوت ارتش برگزار می شود. در این راستا و در حوزه رزمایش های بین المللی نیروی دریایی چندی پیش رزمایشی یکسان با پاکستان برگزار کرد. همچنین برگزاری رزمایش امداد و نجات با روس ها و نیز رزمایش یکسان با نیروی دریایی چین از جمله برنامه های پیش روی ارتش است.

    پوردستان همچنین در پاسخ به پرسشی راجع به تصمیمات اتخاذشده جهت جابه جایی سربازان بعد از وقوع اتفاق تلخ در سال های قبل اظهار کرد: بعد از اتفاق تلخی که جهت سربازان افتاد، تصمیماتی اتخاذ شده است که طی آنها مقرر شد در شهرهایی که از راه آهن برخوردارند، حمل و نقل ریلی سربازان انجام شود و در سایر شهرها بر اساس تفاهم نامه ای که با پلیس راه امضا کردیم قرار شد که زمانی که اتوبوس حامل سربازان حرکت خود را شروع می کند در اسکورت پلیس قرار بگیرند تا از وقوع حوادث بزرگراه ای جهت آنها جلوگیری شود.

    جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه صحبت های خود در پاسخ به پرسشی راجع به طرح بعضی بیانات مبنی بر عدم آمادگی ارتش جهت مقابله با عراق در سال های ابتدایی جنگ خاطرنشان کرد: ارتش در وقت شروع جنگ در شرایط خاصی به سر می برد. همزمان با پیروزی انقلاب، شاهد ایجاد ناامنی های گسترده ای در منطقه کردستان بودیم. به همین علت ارتش به طور مستقیم وارد ماجرا شد و طی 18 ماه 2 هزار شهید تقدیم کرد.

    پوردستان ادامه داد: در آن شرایط که ارتش درگیر غائله کردستان بود، عراق اقدام به شروع ناامنی ها در کشور کرد. آنها با 12 لشکر و 47 ظاهر تا بن دندان مسلح در برابر امکانات کم ارتش قرار گرفتند. با این وجود ارتش ایستادگی کرد و قطعه قطعه شد ولی جلوی دشمن را گرفت و امنیت را تثبیت کرد. در آن وقت سپاه درگیر پرسشها داخل کشور از جمله ترورها و ناامنی های متفاوت بود.

    او راجع به طرح عنوان انحلال ارتش در ابتدای انقلاب نیز اظهار کرد: زمانی که استکبار می خواهد فردی را از بین ببرد ابتدا او را خلع سلاح می کند. به همین جهت نیز آنها می درخواست کردند نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند به همین خاطر به دنبال انحلال ارتش بودند و ندای انحلال ارتش را سر می دادند. بعضی مسئولان نیز مکررا می گفتند که نیازی به ارتش نیست ولی آیت الله خامنه ای، مرحوم هاشمی، شهید مفتح و شهید مطهری در این زمینه تصمیم سازی کردند و امام خمینی نیز حکم دادند که ارتش باید بماند و در خدمت کشور باشد و مردم نیز باید از ارتش حمایت کنند.

    جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: هجمه هایی که امروز علیه سپاه مطرح می شود به خاطر آن است که دشمن می خواهد نظام را خلع سلاح کند.

    فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش در ادامه در پاسخ به پرسشی راجع به ارائه تحلیل های گوناگون جهت ارتشیان پیش از شروع جنگ و اخطار ارتش به مسئولان وقت در این باره نیز اظهار کرد: اسناد مربوطه در این باره وجود دارد که ارتش بارها اخطارهای مورد نیاز را به مسئولان وقت داده بود. فرماندهان وقت زمانی که یک سری قرائن را مشاهده کردند و دریافتند دشمن با انجام اقداماتی می خواهد آفند کند گزارشی به شورای عالی امنیت دادند ولی به خاطر قطع بودن راه های تاکتیک و استراتژی در شورای عالی توجهی به این اخطارها نشد و همین عنوان نیز باعث حمله عراق به کشور شد.

    وی در ادامه راجع به چرایی از دست دادن فاو گفت: عملیات فاو یکی از عملیات هایی بود که آمریکا مستقیما دخالت نظامی کرد. این عملیات در سال 67 انجام شد؛ در آن سال شرایط خاصی بر جبهه ها حاکم بود و یک سری اختلافات میان سپاه و ارتش وجود داشت. در آن وقت فرماندهی واحد بود ولی بخشی نگری و عدم وجود اجرای واحد تصمیمات باعث شد که نتوانیم همدلی مورد نیاز را داشته باشیم.

    پوردستان با بیان اینکه در وقت حضور صیاد شیرازی و محسن رضایی اختلاف نظرها کمتر بود، گفت: تا زمانی که این دو در کنار هم بودند شرایط خوب بود ولی بعد از اینکه شهید صیاد به واسطه شرایط ایجادشده کناره گیری کرد، نگاهی ایجاد شد که ارتش و سپاه مستقلا عملیات انجام دهند.

    وی با اشاره به ایجاد وحدت میان ارتش و سپاه در آخر جنگ اظهار کرد: در عملیات مرصاد که جهت بازپس گیری مناطق تصرف شده است انجام شد مجددا ارتش و سپاه در کنار یکدیگر قرار گرفتند و شاهد انجام عملیاتی موفقیت آمیز بودیم.

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | نیروی هوایی | نیروهای داعش | نیروهای مسلح | نیروی دریایی | پدافند هوایی | نیروهای عراقی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار