chincona سرگرمی سرگرمی هزار و یک شب عاشقانه ها

chincona: سرگرمی سرگرمی هزار و یک شب عاشقانه ها

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (638)

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (638)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (638)

    عبارات مهم : تصویر

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    پدرام کریمی به دو مصاحبه از ابراهیم حاتمی کیا با فاصله 4 سال اشاره کرده هست. کاملاً مشخص است که در این چهار سال عقاید و شرایط جناب حاتمی کیا خیلی دستخوش عوض کردن شده است است ولی یک شاخصه اخلاقی کماکان در ایشان پابرجاست و آن هم، معترض بودن و نارضایتی همیشگی ارزش به همه چیز هست. مرحوم علی معلم چند سال پیش در یکی از نقد هایش عالی ترین لقب را جهت برادر ابراهیم گزینش کرده بود. “پسر لوس سینمای ایران”

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (638)

    سلفی پر گل و زیبای علی اوجی در کنار خواهر و مادر عزیزش. با توجه به نوع گل ها، تصویر در جزیره کیش گرفته شده است هست. جزیره ای که اقلیم گل های کاغذی هر لحظه بهار هست.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    اولین ولنتاین بهاره رهنما و همسر جان. پر از گل و شمع و کادو و قلب و خرس صورتی. حتی دختر پسر های نوجوان هم در این حجم از جلفیت به این روز نپرداخته اند که این دو انسان گنده پرداخته اند.

    سردار آزمون یکی از توهمات و تصورات چند وقت اخیرش را با فتوشاپ به تصویر کشده است و پست کرده هست.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (638)

    عکس جالب و بدون شرح مهناز زن افشار در یک کافه، در حال در آوردن تهِ لیوان موهیتو اش.

    موج حمایت و اعلام همراهی با علی کریمی بسیار فراگیر شده است است و تقریبا از هر چهار پست در بین صورت ها، یک پست آن به علی کریمی مربوط بود. همه اشخاص سینمایی و ورزشی اعلام کرده اند که در کنار علی کریمی هستند. آیدا کیخایی بازیگر خوب تئاتر و سینما گوشه ای از مناظره او با آقای ساکت در برنامه نود را پست کرده هست.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    پست برزو ارجمند خاص ولنتاین. البته 90 درصد باقی پست های برزو هم طوری است که میتوان آن را به ولنتاین و روز علاقه نسبت داد. کلا زوج خیلی عاشقی هستند برزو و همسرش که امیدواریم این علاقه پایدار باشد.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (638)

    محمود گبرلو گذاشت سر و صداهای جشنواره بخوابد تا با این پست حضور دو دهه ای خود در جشنواره فیلم فجر و سابقه درخشان خود را به همه یاد آوری کند تا کف و سوت حضار را به دنبال داشته باشد.

    جشنواره تمام شده است و توصیه پژشکان به بازیگران فعال در شب های جشنواره این است که ناگهانی منزل نشین نشوند و خود را با اکران های معمولی سرد کنند و سپس به منزل بازگردند. مثل حضور ساعد سهیلی و همسرش در یکی از اکران های مردمی “کمدی انسانی”.

    خبری کوتاه و باورنکردنی: عذرخواهی مدیر شرکت صدا وسیما از ابراهیم حاتمی کیا، بابت تعریف نکردن از فیلم “به وقت شام” در برنامه هفت. این خبر مربوط به جشنواره فیلم کیم جونگ اون نیست و مربوط به کشور عزیزمان ایران است!

    انتظار میرود آقا ابراهیم از اینکه آیا صدا و سیما صمیمانه و از ته دل معذرت خواهی نکرده هست، داد و بیداد راه بیاندازد!

    مهرداد صدیقیان هم از علی کریمی حمایت کرد. زیاد این خبر ها هم در تصویر العمل به پیامک کیروش و بزدل خطاب کردن علی کریمی بوده است.

    یکی از خوب های موسیقی سینما در کنار یکی از خوب ترین های تصویر برداری سینما. کارن همایونفر و محمد کلاری.

    صبا کمالی این تصویر را گذاشت تا با صراحت از مردم بخواهد که تولدش را به وی تبریک بگویند.

    عباس غزالی بازیگر کم کار این روز ها در کنار برادرانش در مراسم خوش حالی تولد سی و چهار سالگی. تبریک بی آخر به عباس عزیز. امیدوارم باز هم شاهد حضورش در سطح اول هنر کشور باشیم.

    علی انصاریان اینگونه پاسخ کی روش را داد و گفت که بزدل خودش هست. خیلی جالب است در خیلی از بلاهایی که از طرف خودی ها و غیر خودی ها بر سرمان می آید، غیرت ایرانی مان عین خیالش هم نیست ولی تا به علی کریمی حرفی زده میشود، غیرت ایرانی همه متورم میشود.

    آندو تیموریان هم علی کریمی را عالی ترین شماره 8 تمام دوران خواند.

    فرهاد بشارتی و ارسلان قاسمی در کنار بدل امیر آقایی در پشت صحنه کار جدیدشان.

    حامد حدادی هم اینگونه به حمایت داش علی کریمی پرداخت.

    لیلی زن رشیدی هم به جمع حامیان جادوگر پیوست.

    هر چه مهرداد صدیقیان زیاد بر موقت بودن پست هایش تاکید میکند، ما زیاد از قبل به دائمی کردن آن در مطلبمان وسوسه میشویم.

    مجتبی جباری و فسقلی هایش اقا ماهور و نسترن خانم، در حال تماشای بازی استقلال در برابر الریان در قطر. بازی ای که مساوی شد. پرسپولیس هم با اقتدار تیم ازبک را برد تا کمی بعد از باخت ذوب آهن و تراکتور، آرام بگیریم.

    – شنیدم گروه تحریریه سایت گرفتی؟ آفرین!

    + بله آقا شهاب. ولی به پای نخل طلای شما نمیرسه.

    در حاشیه اکران شخصی “کمدی انسانی” در پردیس کوروش.

    سلفی سحر ریشی که در توصیح آن یک موش را بین دو عدد قلب بنفش رنگ گذاشته هست. قضاوت با خودتان.

    احسان علیخانی هم به تمجید علی کریمی پرداخت و از او حمایت کرد. احسان جان “نابغه آبانیِ تکرار نشدنی” درست هست، نه “نابغه آبانیه تکرار نشدنی”.

    این که شهاب در هیچ کدام از اکران ها و مراسمات جشنواره شرکت نکرد و در نخستین مراسم بعد از جشنواره حضور پیدا کرد میتواند خبر خاصی داشته باشد؟ شاید کماکان از رد شدن فیلم “برادرم خسرو” از جشنواره سی و پنجم شاکی است.

    پریسا بخت آور نویسنده وکارگردان سینما با این تصویر در کنار سحر دولتشاهی در حال خارجگردی موفقیت او و برنده شدن گروه تحریریه سایت را تبریک گفت.

    شاتی از یک ویدئوی جالب که هادی حجازی فر از 17 سال پیش به اشتراک گذاشته، زمانی که در ارومیه دانشجوی نمایش بود و رویای فتح قله های بازیگری را در سر داشت. هادی اهل “خوی” از آذربایجان است.

    ابراز دلتنگی محسن کیایی جهت مادر عزیزش که چهل روز از رفتنش گذشت. روح تمامی مادران سفر کرده شاد و قرین رحمت الهی باشد.

    ادموند بزیک در ادامه این پست اشاره کرد که آخر هفته با یک تیزی در میدان شهرک غرب منتظر کارلوس است.

    جمشید خان هاشمپور با این پستش هم از کسانی که به او لطف داشتند تقدیر کرد و هم طعنه ای به گروه تحریریه سایت دیرهنگامی که به او دادند، زد.

    سحر دولتشاهی هم از مردم و طراح های لباس عزیزش که او را در امر دریافت گروه تحریریه سایت یاری کردند، تقدیر کرد.

    حمایت امیر جدیدی از لشکر یک نفره ی فوتبال علیه فساد. قبیله یعنی یه نفر.

    شبنم مقدمی در سالگرد درگذشت پدر عزیزش اینگونه با او خاطره بازی کرده هست. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

    آقا رضا عطاران هم بی تفاوت نبود و از علی کریمی حمایت کرد.

    آتیلا جان حجازی که هواداران تو را “یادگار اسطوره” می نامند، قطعاً بدون توهین و شعار های نژادپرستانه هم میتوان انتقاد یا حمایت کرد.

    و همچنین محسن خان چاوشی. پست های حمایتی از کریمی بسیار بسیار زیاد بود و ما تلاش کردیم گلچینی از آن ها را در مطلب بیاوریم.

    اگر صفحه بابک کریمی را فالو داشته باشید، به صورت آن تایم متوجه آپدیت ها و توانایی های جدیدی که به افکت های اینستاگرام اضافه میشود، خواهید بود. در این جا هم بابک خان دارد بروزترین ابزار جلف بازی اینستاگرام را امتحان میکند!

    اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: تصویر | سینما | سینمای | جشنواره | سینمایی | علی کریمی | اینستاگرام | جشنواره فیلم | ابراهیم حاتمی کیا

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (638)

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (638)


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار